- För 5 minuter sen ...




- För fem minuter sen satt den här tröttisen och kollade in tv och mumsa paprika och 2 pringles chips.
Tvärt bara slockna hon knall fall med chips i hela ansiktet :).

Just nu ligger alla kids och jag har satt ner rumpen i soffan.
laptopen e med och vi kollar tv mumsar dippade grönsaker :) i tsatsiki,
Lite coke och pringles :).

 I dag har  jag och kenny vart på upptäcksfärs med mopeden,
Stannade till i kornsjö och gick längst stranen efter strandfynd.
Vi hittade massa fina pinnar en bukett vitsippor :)
Så vi begav oss glatt hemåt :)


Sen har barnen spelat Björnes magasin på datan , turades snällt om :)
Sen fikades det med kvälls välling / the clementiner och ost mackor.

själv sitter man inväntar ballar av stål.

Fot massage och ryggmassage :)
Har jag sagt att jag har världens finaste man ?





 I morgon blir det att hämta ut en 6 kg paket spännande värre :)
Sen hoppas jag att det dimper ner nåt paket till mig i lådan hihihiihihi :)



Kääääärlek alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback