- Fredag




- Vi startade med frulle för alla och lite lek.

Nu är det fix skor ska tvättas hängas ut i solen och torkas.
Sen kör vi igång med en till tvätt och hänger ut :)
man får passa på när solen strålar :)

kenny cykla i väg til skolan med ett glat humör :)
När han kommer hem är det äntligen helg och fredags mys :)
 som han längtat.
 Denna vecka har han ätit väldigt dåligt på skolan  dvs ingen lunch.
Så när hankommit hem har han vart riktigt hungrig , men vad som helst duger inte utan det ska vara risgryns gröt med kanel och socker och mina bakta bröd och ett glas mjölk , tror nog att han skulle kunna leva på detta.


så i dag ska jag testa nån mat som jag vet att han verkligen vill ha  och tycker om dvs det blir ev pizza, så man vet att han får i sig nåt :)


ha en toppen fredag alla :)


Peace and love


Kommentarer
Postat av: Carro

Hoppas ni får en härlig fredag & fortsatt helg :)

Postat av: Karin

Jag var precis lika när jag var liten. Det var inte förän på gymnasiet jag började äta frukost och lunch. För mig handlade det om någon sorts trots, tjatade folk på mig att jag skulle äta gjorde jag det INTE. Menar absolut inte att du tjatar på Kenny, ville bara skänka lite hopp och säga att det kommer säkert att bli bättre, bara att ha tålamod och is i magen :] Ha en underbar fredag! Krams

2009-05-15 @ 11:37:22
URL: http://metrobloggen.se/karinsliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback