- Furby baby



- Ända sedan  kenny fick sitt gameboy har det varit en tjej vid namn Madicken som velat haft en handspel.
Dock inte hittat nåt sött rosa prinsessigt som hon vill ha .
Nån som vet vart  man kan leta >?

 Anyway i går leta jag som en tok efter detta handkontroll spel som hon velat haft utan resultat.
Men jag tror jag hittade nåt ännu bätre .
Nämligen den här söta krabaten vid namn furby :)
En liten baby med ir port som kan prata äta .
Man ska mata den mm.

Det var en glad tjej som tog emot sin nya baby i går :)

Just ligger lilla furby och sover då Madicken är ute :)



Kennu han fick massa action man gubbar med tillhörande djur :)
Perfekt att leka med ute nu :)


 / furby love

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

jag har åxå haft en furby i mitt hem för ett antal år sedan ,dom är ju urgulliga, hälsa madicken att ta väl hand om honom :-)

kram kram lolla

Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla : Hon är mycket snäll med han :)

ikväll fick han smaska äpple och kolla då Madicken duscha hihiihihi : )

2009-05-01 @ 22:04:59
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback