- Landsbygden vackra hus grusvägar sommardoft i näsborrarna



- Hallå världen :)
Har vart ute brummat  med  bilen mot ingen stans.
Hamna på ett vackert ställe som bar namnet " Utanmåsten "
 Trevliga landsbygden med dom vackra husen dom smala grusvägarna och alla fina blommor :)
Jag har plockat in massa buketter och ställt i hemmet , det doftar underbart,
Nu är det verkligen sommar.

Skinande sol  vacker utsikt  fint sällskap leenden på läpparna.
Underbart.


 Nu ska vi packa picknik korgen  med vindruvor bananer  äppel bitar .
Mint choklad kaka och vispad grädde.
Fika i det fria är underbart,
Platsen vi tar oss till är hembygdsgården.
Där tiden har stannat ljuv musik från kvittrande fåglar vacker utsikt nära till vatten.
Barnen kan leka i en timme elelr två innan vi beger oss hem för sagostund och nattning.

 Om man kunnat stannat tiden skulle jag gjort det för länge sen.
Men jag spr alla minnen i min hemliga låda.
Minnen jag tar fram då och då för att minnas.



 / Livet är tills för att levas här och nu  lyckligt vackert fint på samma gång.



  L O V E    I S    I N    T H E    A I R







Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan vännen.....

Åhhh vad du är duktig på att fixa mysiga stunder för er,jag blr faktiskt lite avundsjuk.... du verkar så duktig att njuta av nuet, det skulle jag behöva träna på....

Blev så glad av ditt fina paket. kollar på de fina sakerna och bara myser, ska på fest på lördag då ska halsbandet få pryda min hals....

kramar i miljoner lolla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback