- Loppis i Bjästa



 Skulle åka handla parmesan ost till köttfärsen och hämtade ut paket på Frendo dvs föredetta statiao då jag såg att vi har visst en loppis i Bjästa som  är öppen.
Vart ett snabb besök in där :)
och ut kom jag med nåt ;)




Kockums mått som ni har massa äppelkvistar i sig från vårat äppelträd :)
Gammal fin tavla.



Första kyssen och ett glas lock till en av mina skålar :)



Vi gammal stol som nu vart en data stol :)
la på ett gammal handväft lakan med spets som sen ska få sys om till en fin stols dyna :)




Linne påse Första hjälpen  låda fanns i massa gamla saxar och annat smått och gott :)



 / Loppis Jessica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken fin kanna, jag borde också gå på loppisar älskar sånt där. Tror jag hittat min soulmate inom vintage världen. Är ofta ute på din blogg och kikar :-)

2009-05-13 @ 21:54:02
Postat av: Lina 23 år (3 barnsmamma)

Det var från mig alltså tror inte att det kom med ;)

Postat av: Erika

har dom mycket saker där?

2009-05-13 @ 22:16:35
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/
Postat av: mamma

Du hittar då alltid på något när du är på shopping alltid lika kul att kolla vad du fyndat...kram

2009-05-14 @ 08:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback