- Lördag hela veckan :)



- You are the one that make me thinking !!!!!



God morgon lördag.

Solen är efterlyst och på himmlen är det grått och blåsigt ute.
Dom stora är ute och letar små djur i burkar :)


Lillan har nys  glatt borstat tänderna med pappas el tandborste :)
Väldigt roligt.


Idag blir det en hemam dag med mys med barnen som ska få varm korv med bröd och kolla på film.
Jag ska tillaga grekisk sallad eller skagenröra baugetter har inte riktigt bestämt mig ännu :)


Pappan i huset kör en hel dag med sina polare dvs spel turnering och fotbolls matcher :)

Sen blir det massage för mig sent i kväll :)



Ska hinna med pyssel och djurfix till alla djuren som vill ha sin beskärda del av mig :)
Det ska rengöras kammas klippas klor och lite päls.
Kanin/ marsvin vill ha färskt gräs fågeln ska få nytt foder och frön och nya äppelkvistar :)

sen har jag lovat barnen baka sirapsrutor väldigt viktigt , så då får dom det till kvällsfikat.



Peace

Kommentarer
Postat av: Karin

Imorgon ska jag springa och köpa Leilas! Perfekt söndagsläsning! Ha en underbar lördagskväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback