- Loveness and yoyness happyness



-  Sunwashed linen waxkaka doftar ljuvligt och denna lilla läckerbit hittade jag på himmlen runt hörnet :)
En av mina favvobutiker :)



Olika waxkakor och fina kort och en engelsk  garden doftpåse till sovrummet ( tror jag ska handla 2 nya i morgon till nedervåningen hihiihih ). Himmlen runt hörnet,



Vacker Rörstrand skål :)
Den är så fiiin att den får stå framme :)

  

Spets lakan spets örngott och spets med rosor 5 meter :)
Här ska pysslas :)
Vad det blir får ni se sen :)

 En  liten söt  ekorre som flyttade in i köket.

  

Madicken fick nya jeans och tröja Hm och ett vackert  gammeldags spets förkläde :)



Denna lilla filur från teddykompaniet ska få joina kennys rum ( Det jag pyssla i går tillsammans med rosor )

  Polarn pch pyret body bambi och en supersöt klänning med rosor.



 2 emalj talrikar var ett fynd :)
 Citroner och lime fick flytta in :)

  

Till köketvart det en käks mästare :) Han vaktar ugnen :)
gardinkappa
Ros kopp med fat :)

 Kenny fick en superfin grön firefly jacka med massa reflexer väligt svårknäppt vill säga :)






 Nu har jag precis bakat 30 siraps rutor :)
 och har mumsat i mig tre redan :)
Barnen för nybakat även i morgon :)
Hembakat är bäst , inte massa tillsatser :)


Peace and Love


Nu dusch sen ut och få i regnet med dogsen :)
Mp3an i :)


Kommentarer
Postat av: lolla

hello!

kuliga saker du handlat....

fatet du hade citronerna på var ursnyggt...

visst är hembakat bäst klart som korvspad....

kramar och natt natt lolla

Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla :)

Ja det är kul att hitta lite udda roliga prylar :)





ha det finast

2009-05-06 @ 19:28:08
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback