- Me and you toghether




- Vi gjorde som så här :)
 Jag och Madicken hade tjej dag på stan istället :)

Madicken hade önskan om att äta glass och leta små docker till henens lilal dockhus hon fick tidigare i veckan :).

Spännande åka med mamam och buss in till stan , då man bor på landet finns det så mycket fint att titta på på vägen in till stan som tar ca 30 minuter.
man ser hästar kossor mm riktigt trevligt.

Massa gammla fina hus :)
man sitter där lycklig med den fina Madicken brevid :)
Vi delade på varsin hörlur och lyssnade på skön musik och njöt av det vackra landskapet :)


Väl inne i stan hittade  hittade vi små katter med roliga små prylar till och massa små björnar som ska bo i hennes  lilla dockhus :), kul då hon hittar nåt hon ville ha  och vat nöjd över.
Sen gick vi in på godis huset och hon fick välja sina favoriter till hennes fredags mys.


Sen kom hennes snälla farfar och hämtade upp henne och gick med henne på stan innan dom begav sig och jag åkte bussen hem ensam :)



En ny fin glasskål till mina waxkaker vart det . Givetvis second hand :) vart annars fyndar man hihiihihi :)



3 nya doftpåsar vart det :)
White cotton bor i vardags rummet classic linnen bor i Madickens rum Lime och kokos bor i trappen upp :)
Tror ni det doftar gott här hemma ni eller :)

   

 Hittade massa roliga spel som kenny ska få lira :) Madicken fick ett roligt häst spel :)

Turtlesbok till kenny och en barnbok Bambi , Madicken.
Pokemon film till kenny att ha hemma hos pappa .
Polarn och pyret body till Bambi.



Jag hittade ett par vita skinn dojjer för en 20 hur balla e dom inte liksom :)
söta siden skor till Bambi att växa   inne sko att vara fin i :)



Tyg med blommor som dock är en bauta duk på över 3 m .
Träkorg till pyssel saker.
skålen jag har waxkakorna i .
Glasburk till Madickens stenar från turkiet la i dom lite snäckor och små havs pinnar och spetsband , vart superfint.




Min vackra dotter Madicken christal destiny min fina stjärna :)


 Pecae and love och ha en fin fredag allihopa :)


Själv ska jag få besök av Mallan som ska komma lämna ej tröja  till kenny boy :)
sen ska jag testa en häst jacka visst hahahha :)


sen kommer syster yster ska ge hennes dotter lite saker hihiihihihi och jag ska få färg :)



Love

Kommentarer
Postat av: Anonym



Du liknar pochahontas så vacker !!!

2009-05-09 @ 12:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback