- Min lilla 50tals tjej




- I bland kan verkligen dom små tingen överraska och skänka glädje :)
 som i dag då jag fann denna lilal raring , made in england :)
Hur söt som helst hon fick flytta in i databordet :)

En liten snigel  från Björnes magasin vart det till Bambi ( Hon har den stora oxå , och Madicken )

 

Kenny fick en digimon pärm till sina pokemon kort :)
Nya adidasbraller att chilla i :)

 Blommig tunika till Bambi

   

 Till Madicken hittade jag  allt lite fint :)

 Först ut en grön tunika med virkade detaljer snyggt till leggings och strumpbraller.

Som nummer två hittade jag en fin  vit klänning med silver trådar :)

Nummer 3 Polarn och pyret set :)

Nummer 4 snygga tees :)





Typ det sötaste trycket man kan hitta :)


 / love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback