- Min vackra son , smoothie barn



- Dagen till ära har kenny sin nya UNISEX ekologiska tröja :) från plarn  och pyret ,
skön var det första han sa då han testa den i går :).
Lillasyster Bambi har en likadan :)
Hur fina som helst.
Sen fick han ett nitarmband i går som han promt skulle ha pås sig till skolan :)

Kenny och Madicken mumsade i sig 3 mackor var i morse som jag bakade i går kväll :)



 Tandborstningsdags och tuppkams fix :)



Nyfiken lillasyster som gärna gosar med brorsan innan han ska i väg till skolan :)
Iklädd flanell pyjamas från name it :)

Bambi har mumsat en stor flaska smoothie och ett bakat bröd :)


Nu skaj ag hoppa i duschen och fixxa mig sen bär det av till stan :).
Innan jag möter upp syster yster blir det ett second hand besök / röda k besök :)


Peace and love




Kommentarer
Postat av: mamma

oj oj vilken snygging, tuffa Kenny the man. Kram från oss......PS! hoppas stan blev till belåtenhet å då menar jag förstårs shoppingen hehehehe...

2009-05-12 @ 11:01:37
Postat av: vintageretroprinsessa

Mamma : Han e noga på morgonkvisten att fixxa till sig eller ordna tillsig som han säger :)

Jo visst vart det lite shopping :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback