- Mothers day



- Madicken har plockat in en fin bukett med blommor  bara till mig :)
satte dom på köks bänken så fint :)

Det är strålande sol och värme :)
Härligt värre.



 Av honey boney fick jag detta :) ( Dock öppnades det ej i dag utan tidigare ler )
 Vackert set i från sia :)  i mosaik blått.
 Just nu har det sin plats i ena hall fönstret med en gravlykta i så solen kan lysa och mosaiken spegla sig vackert :)

Tack finaste.

 Idag blir det utflykt  till havet ochlite hemliga ställen med os har vi grillat massa frukt och gott att äta.
Med ett glatt humör kommer man långt :)


 Arr vara mamam till mina tre fina barn thats my life i whant to live :)




 I kväll är det  helkropps massage som bjuds på :) me love it :)

Damm it feels good to be a mother .

Kommentarer
Postat av: josephine

tack:) jag får säga detsamma, grattis på morsdag! fin blomma :) de låter som ni får en mysig dag. och fåtöljen är supermysig.

Postat av: Lina

Åh så sött! Grattis på morsdag ;)

2009-05-31 @ 16:56:59
URL: http://linaseto.blogg.se/
Postat av: mamma

Hoppas att hela dagen blev super själv hade jag en underbar morsdag

2009-05-31 @ 19:40:31
Postat av: Petra

visst är det härligt att vara mamma:)kram till dig

2009-05-31 @ 22:30:06
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: lolla

morning vännen

Jag hade en underbar morsdag,fick en blomma ett litet stenhjärta strumpor och lite choklad...

vi fikade spelade kubb och njöt av värmen...

lyktan du fått från sia har jag åxå fast isvart de lyser verkligen vackert...

hoppas på att paketet kommer idag...

kramar i massor lolla

2009-06-01 @ 08:02:33
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback