- Mynta och Hulken smoothie




- kör på ett grönt litet tema i detta inlägg för grönt är faktiskt skönt.


Mynta i isvattnet är bara så gott och ser väldigt fräscht ut .




Då kör på på en annan liten going här nämligen HULKEN smoothien.
Passar stor som liten tjock som smal svarthårig som blond gammal som ung.

En banan
2 skivor nätmelon
2dl soya mjölk ( eller rismjölk brukar vi ta )
1 dl färsk pressad äppeljuice
1tsk spirulina ( alger finns i hälsokost )

Mixxa blanda avnjut , och du har energi för ett tag framöver :)

Bra att ge då barnen är lite krassliga / förkylda.

Så se till att ha en burk med spirulina alger hemma :)
Rensar kroppen på ett bra sätt bortmed massa slaggprodukter :)


 / Hulken mamman

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

Spirulina alger har jag ätit ett tag och mår jättebra av det

mycket nyttigt och bra i smoothies....

Ska absolut testa dit recept

kram lolla

Postat av: Therese

wow, detta lät smaskigt, ska definitivt prövas!!! Och bilder av projektet med min trädgård och dörr kommer definitivt :-) Kram kram!

2009-05-16 @ 21:20:34
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla :) Kul.

Började att äta dessa då jag jobbade på ett spa för flera flera år sedan :)

Dom e verkligen toppen bra för barnen / barnbarnen oxå :)





Therese :) KUl åhh jag ser fram emot bilder på det projektet :)



ha en toppen vecka :)

2009-05-19 @ 09:55:29
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback