- Ocean breeze




- Det vart havet :)
 Nere vid båt hamn :)
 Vi en  jordgubbsvåffla med karamellströssel och gelehallon :)
Värme  sol och  en busig hund ( Bala fick följa med på turen i dag )
Nästa gång får Laleh följa med.

 Bambi sprang  omkring med vinden i håret och solen i nacken.
Mumsade i sig äpple och bara njöt.

Kollade på båtar och lekte på bryggan.

 Sen vart det subway kycklingbröst macka ute i solen :)
MYS. På hög nivå.

En fin hjärtsten fick följa med hem :)

Sen hittade jag fin driv ved :) som jag tog med hem nästa gång ska jag ta en stor stock som kennys Leguan ska få :)




  Malte hittade jag i kylen  försökte frenetiskt ta upp en snusdosa ...
Galen panna .



 Nu ut med hundarna till Hembygdsgården så dom får springa av sig .



 / Love


Kommentarer
Postat av: Lina

Söt liten maskot du skaffat dig. Tänk om man kunde virka sådär fint!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback