- Picknick vid havet




- Vilken värme  helt flippat.

 Skullepå lite ärenden på stan  så det vart första anhalten.
shoppade solhatt Bambi bla .
 Spanade efter lite saker på Åhlens men det hade ej kommit in ännu ;S
Sen begav vi oss mot Rusta.

 Handla med oss mat och satte oss vid båthamn vid havet otroligt lyckat och gott sitta ute äta i det fina vädret.
Bambi riktigt njöt av solen  havet och fina fåglar.
Stenar skulle plockas det skulle hoppas på bryggan :)

 Själv samla jag lite drivved som jag ska pyssla med :)



 Var även in på indiska för att handla en grön elefant vattenkanna men tror ni den fanns då ?
icke..


Mannen stack precis i väg och ska lira fotboll bortanför oss med grabbarna grus.
Sen blir det tv spels turnering,

Jag håller mig hemma med brudarna vi ska ha myskväll kika på Robinsson spännande :)

Jag röstar på att J A R M O  ska vinna  hela skiten :)
GO JARMO.


 Nu blir det dusch och smaksa jordgubbar med grädde ute vid äppelträdet :)

Kenny han åkte tidigare i dag med en kille som Jobbar mitt emot oss på färg butiken
skulle få åka till pappa i helgen igen :)
han sken upp som en sol glad över att få ta med nya hjälmarna  som han skulle visa pappa.
Så på måndag skjutsar hans papap han till skolan.

ska ringa han på et tag höra vad han gör för bus  :)



Käääärlek


Kommentarer
Postat av: E

Om du fortfarande är ute efter roliga vattenkannor finns det sniglar & andra roliga på Lagerhause!

2009-07-02 @ 17:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback