- Pochahontas




- shiiit full rulle från morgon till kvälla :)

 Barnen har jaft sina  kompisar här och haft myskväll :)
Popcorn har poppats och jordgubbssaft har blandats till och det har vart massa bus :)
Nu ligger dom sussar sött.

Bambi är i  sitt esse efter att ha ätit gröt och ägg :)
springer omkring leker allan  :)



Var förbi hembygdsgården efter middagen.
Plockade även in svartvinbärs kvistar så det doftar gott där jag sitter nu :)
Även sågspån och massa gräs till kaninerna plockade vi med .

Sen har jag hunnit med att köra bil alldeles själv hihihhihi :)
Eller jag ljuger Balla   var med i bilen :).

Han fick lubba omkring i över en timme ute på hembygdsgårdens gröna slätter medans Bambi satt och lekte i sandlådan och lekhuset :)
Mycket trevligt och värste fin vädret var det oxå :).


Nu ska jag parkera arslet i soffan och chilla och avnjuta en film :)



Peace



Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas nån ringer anmäler dig. å mesen din blir av medsitt körkort när ni övningskör för han är knappast godkänd köra med. eller du har väl inte ens nåt tillstånd iaf. den där skrotbilen är väl inte ens besiktad

2009-05-15 @ 22:10:25
Postat av: vintageretroprinsessa

Anonym : Varför skulle nån ringa anmäla mig ?

Seriöst vad lider du utav människa ?

Mår du så dåligt att du en fredag kväll måste sitta läsa min blogg ?

Oppssi jag måste vara din stora idol waaawaaviiiivaaa :)



Tänk först tala sedan annars tig ett visdoms ord du borde ta lärdom utav.





Peace

Postat av: Petra

Snygg då var då:)ska läsa lite i din blogg tänkte jag om jag hinner kram o tack för fina sms

2009-05-15 @ 22:25:30
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Hanna

snyggare pochahontas får man ju leta efter!! ^^



du har fått en award i min blogg!!

ha en fin helg, kram kram!

2009-05-16 @ 10:40:48
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback