- Serholt




- Lite nya tyger skulle inte skada dessa fina kuddar kommer från serholt och finns bla på Village.



Massa fina uppfriskade tyger former och mönster.

 Dessa kuddar skulle göra sig ypperligt snygga i en fin brun soffa.



Bambi ligger tar en nap, så jag passar på att ta lite data tid :)
Honey är inne i stan , sen blir det stuvade makaroner och lantkorv och en grön sallad.
Efterätten blir brownies med grädde och färska bär :)
Bra måndags mat.

 I morse har  jag hunnit med massa bankärenden fixxar med barnens fonder mm .

På onsdag blir det stan besök för mig alone och älsklingen åker i morgon ALONE eller nä han ska in med Murat :)

 Ska kolla om syrran vill hänga med på ett stan besök :)
ska leta fina skålar bla att ha sallad bönor ägg och potatis i alla ska ha det lantliga fina temat som jag vill ha det på bordet. Mycket mysigare att äta mat då :)
Sen blir det  leta strumpbraller til Madickens avslutning , tänkte mig nåt i vitt marinblått randigt cleant och fräscht.

 Kenny hade en önskan om att ta ledigt på onsdag och bara få vara med mamam en hel dag :)
så kanske det blir så att vi tar ledigt :)
 Tror han behöver det :)
Han uppskattar verkligen när vi gör saker tillsammans bara han och jag , då blir han så himla mysig och  omtäksam som den kille han är.
Och jag som mamma uppskattar verkligen att ha massa egen tid med bara kenny.
Då bambi är väldigt mammig upptar hon den största tiden.
Men på onsag får hon vara med pappa och leka :)

Och jag och kenny tar nog en  egen dag på stan  :)


 / Kärlek mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: Erika

fina grejor :) och jag fick just ett presentkort av min mamma på village idag eftersom jag fyller år idag :) :)



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback