- sommriga ljuvliga jordgubbar




-  Här kommer Maltes färdkost som han säkerligen satt mumsa i sig under resan till oss :)
Världens finaste jordgubbar , man blir bara så glad i hela kroppen av att bara kolla på dom :)
Såna här saker får mig att dra på smilebanden en och två ggr extra :)

u

Så här fint vart det med 2 av jordgubbarna som fick flytta in till Madickens rum :)
Riktigt sommrigt och underbart :)

 




Passar även på att visa några bilder på Madickens ena byrå som jag gjort i ordning :)
I den lilla glasburken finns hennes stenar från turkiet som hon plockade då hon fyllde fem :)
Fick en utlandsresa i present av hennes pappa , hennes första utlandsresa , så stenarna har vi gjort ett fint minne utav :)

Rikitgt nöjd över hur det ser ut där nu :)
Snyggt vitt och shabby chic :)
Dom nya jordgubbarna gör verkligen sitt där :) såååå fina :)


 Så då passar  jag på att tacka en av dom finaste bloggarna www.lollashus.blogg.se för detta fina paket :)
Madicken sa direkt

" Mamma har hon gjort dom här jordgubbarna och skickat till mig fast jag inte ens fyller år ?

- Ahh det har hon Madicken.


Madicken  : Åhh vad snäll hon är en riktigt vän :)



 Det är min tjej det tacksammast i världen :)



Käääärlek :)


Kommentarer
Postat av: Erika

sv: hej där borta

detsamma, och bambi är ju så söt.

snart blir vi holmen bor, så då lär man ju hänga i bjästa MYCKET :P

hoppas på en bra dag med massa bus

Postat av: lolla

hejsan

men det där inlägget värmde mitt hjärta ska du veta, hälsa söta madicken att hon är go som en riktigt söt jordgubbe.....

Och du jessica är verkligen som en riktig vän, fast vi inte träffats.

kramar på er i massor....

Jag gör gärna fler jordgubbar så du kan ge mamsen.

Hyggligt om du vill kolla tyget då blir det ju några röda åxå....

2009-05-20 @ 09:23:48
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback