- Strawberry breakfast




-  Det rådet strawberry frossa på bordet :)
 Gjorde et fint litet arrangemang på bordet :)

 Det antika kakfatet kommer från Second hand.

Jordgubbarna finns att köpa hos
http://www.lollashus.blogg.se/  Kanelbulls the och en rosa sprucken kopp the finns på VILLAGE
Grisen   har jag ingen aning om vart den komme ri från.
Socker skålen i vitt är från  CULT design.
Socker / kaktången  i silver med roser Second hand.
Bullformarna med rosor RUSTA.
Den lilla glas burken kommer i från Bloomingville Dansk design även på kakfatet bakom theerna finns en liten broscher från Bloomingville med deras vårnyheter. Sen skymtar man den eklogiska honungen på ett antikt litet silverfat från Second hand.





Madickens  och min  inplockade vitsipps bukett :)

 Under kakfatet bakom den lilla Bloomingville  glas skålen finner ni CULT DESIGN ljusstaken i vitt rosa på en träd bräda jag fyndade second hand  tyckte att den passade in så bra där :).


Mannen tränar och vi väntar ivrigt på han :)


 Ps glömm ej vara med och tävla här : http://bambii.blogg.se/2009/may/-.html?_tmp=853ecfa78a8b9d6daba57f8832d6997d4e73a2e3  Fint fika paket från Bomadill.




 / love


Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan vännen

Hur har ni haft det idag?

Jag har varit ute hela dagen och njutit av solen.

Vilket jordgubbs kalas du dukat upp... Är teerna goda kanelbulls och rosa sprucken kopp, jag är utr efter lite nya goda smaker inför sommarens myskvällar. skickar dina gubbar och din nya adoptionsflicka i morgon...kika in hos mig får du se hennes kompis vera, hon är lite ledsen över "lenas" flytt....

Världens alla kramar från lolla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback