- Strawberry melon sunrise kisses




- Underbart väder ute :)
Kan  man annat än att njuta då ?
 Enda nackdelen är värmen som blir i bilen men heeeey det kunde vart värre :)

Har vart till nolaskolan i stan imorse kollat in massa begagnade barn kläder , folk var som gamar där inne :)
Men roffade åt mig lite plagg till bambi typ en stor matkasse :)
Hittade en el go bitar från Polarn  och pyret katvid och ida t men det var svårt att leta :)

Gjorde en tjejs dag och låna ut en femma så hon kunde köpa ett par sandaler till hennes 10 månaders baby :)
Ha ha ha ;).

Käkade mjukglass med nötkrokant på innan vi begav oss hemmåt :)



 Jag vet  ni kan kalla oss gourmeter :)
Idag  var det honey som tillagade maten.
Lax i grill marinad.
Kokt potatis
jätte tiger rökor spett.
Parmesan rökröra
Advocado
Eco  vilda tomater.

Behöver jag säga att det smälte i munnen ?
Bambi nalla massa räkor hihihiihi :)




Kääärlek





Kommentarer
Postat av: N.

Det finns ju AC!

2009-05-02 @ 18:06:32
Postat av: Carro

Jag var på sådan där bytesmarknad förra veckan och kvinnorna blir verkligen helt tokiga =P haha .



Maten såg väldans smarrig ut :)



Hoppas ni får en trevlig lördagskväll

Postat av: vintageretroprinsessa

n. ac i en gammal 240 vart finner du det haaa haaaa





carro : maten smakade toppen :)

Riktigt gott :)



Ha en toppen måndag :)

2009-05-04 @ 10:46:54
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback