- summer summer summer time




- God morgon fredag och världens strålande sol :)
Här har vi alla sovit gott och är utvilade :)

Lillan dricker smoothie äter mitt bröd jag bakat och springer omkring leker.
Kenny har redan cyklat till skolan.

Äggen ligger på kylning men Madicken har redan hunnis smaska i sig  :).

Kenny åker till papap efter skolan i dag och kommer inte hem förens på måndag efter skolan eftersom att han ska få ova söndag- måndag så då lämnar han kenny på skolan på måndag :)
Lång helg vill säga .


Madickens kompis har redan hunnit varit hit 2 ggr och knackat  på dörren och vill att Madicken ska ut och leka men jag tycker att det är lite väl  tidigt komma hem till nån knacka på dörren.
Frukost ska ätas kläder ska på man ska borsta tänder mm :)
Sen kan man gå ut och leka :)





 Nä nu är det frulle för min del kokta ägg massa kiwi och citron vatten .



Peace and Love

Kommentarer
Postat av: mini

fina du, jag önskar er en härlig fredag! kramar! mini

Postat av: Josefine

Snyggt med flätan. Jag kan inte heller förstå när föräldrar släpper ut sina barn så tidigt.

2009-05-08 @ 09:01:44
Postat av: Elin

Hur kan man släppa i väg sina barn id den tidpunkten på morgonen en fredag ?



Eller har dom lämnat barnet ensam hemma eller ?



Visa ska ju inte skaffa barn iallafall.



Hoppas att ni får en fin fredag jag ska ut till sjön och filosofera :).

2009-05-08 @ 09:06:04
Postat av: Görel

Lite väl tidigt att komma och ringa på!! vad är det för föräldrar?

är inte du nominerad till bästa mammabloggen? Skam om du inte är det! Du är den bästa mamman på nätet! Vilken energi, säger jag!!

Kram

2009-05-08 @ 09:41:08
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: emily

Åååh vad fin du är med ett sådant band i håret. jag ser ut som en fjant hahahaha... Fast kanske man ska testa igen.. du va ju så fin..



Håller med dig, liiite i tidigaste laget att komma in springandes :S



kramar

2009-05-08 @ 09:48:23
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan

Nyggaste bruden på bilden sååå jäkla frächt med bandet....jag känner mig som en tönt när jag har mitt :-)

va fasiken är barnen på språng så tidigt, det är väl klart man äter frulle fixar tänderna och klär sig först i lugn och ro...

ha en great fredag

kram kram lolla

2009-05-08 @ 10:59:31
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Carro

Hihi, hon kanske var uppe med tuppen :P

Vart Sirapsrutorna bra?

Ha en fortsatt trevlig helg =)

2009-05-08 @ 11:58:56
URL: http://carrod.blogg.se/
Postat av: Natacha

Tja syster yster allt bra idag?

Såg att du har en övningskörnings skyllt på kylskåpet övningskör du?

Vilken tid att komma knacka dörren hehe

ha en bra helg kram syrran

2009-05-08 @ 14:22:49
URL: http://hollymamman.blogg.se/
Postat av: Johannah

Jag skulle inte ha öppnat dörren! Hahah nee men de var ju lite tidigt kan man tycka...

Ha en trevlig helg. Kram

2009-05-08 @ 15:09:50
URL: http://johannahandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback