- Va va va va va sa duuu va gör du på detta viset för ?




- Mammas och pappas egna lilla rumpnisse showar loss :)
I Pyjamas och syrrans mössa :)


 Inge sol i dag inte men det blir nog till att gå milen  då Bambi ska sova efter maten.

Dagens mat blir spagetti köttfärsås  tänkte ha lökarna från knippet jag har köpt och morötter :)
Nyttigt och gott ska det vara .



 I morgon har jag nageltid på salongen inne i stan.
 Och lite ärenden att fixxa.
Sen har kenny ledigt från skolan torsdag fredag , så han åker redan i morgon till sin pappa och har lång helg där :)
Han ska ha med sig nåt dataspel och pokemon filmer som han ska få ha där :)

Sen har jag ett inplanerat bank besök i dag för viktiga papper :)




 Ha en underbardag alla.

Kärlek Mamma Jessica

Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

Tack sötaste du!



Har suttit å spanat i din blogg nu ett bra tag, du ger mig massa inspiration och vad fint det blev på madickens rum :) KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback