- Happy faces




- En trött tjej nannar kudden efter att ha ätit tonfisk vattenmelon och drickit massa vatten :)

  

 Passar på att vosa resten av dagens shopping.

 Stor glas burk den har jag  skorpor i :)
Kockums skål där barnen har sina vitaminer.  


 2 till kockums skålar som pryder köket tänk er Leila country living :)

Zink  kruka just nu frukt skål men sen blir det pelargoner i :)
En gammal glas flaska som jag  ska ha en griffeltag på och skriva ängla tårar flaskan ska vara fylld med vatten :)
ska stå på säng bordet :)

    

  Då man jäser bröd ska man ha en snygg handduk :)

Det gulliga Bukowski fåret bor i sovrummet

2 linne kuddfodral med zink knappar ( indiska )

Spets duk till Bambis byrå uppe.

  

Nya skate / cykel hjälmar kidsen med balla klistermärken.
Röd Madicken vit kenny.  Fina kavat skor Bambi ( Fick vita strumpbraller med vita hjärtan oxå )
Jeans kjolar Madicken.

 

Bambi fick jeans och en enkel basic tröja.

Madicken fick en fin klänning och Bamse nattlinne :)

NÖJD.


 I morgon fortsätter letandet efter en snyggvattenkanna och kanske en blommbok :)



 / Kärlek

Kommentarer
Postat av: Frida

Otroligt vad mycke man kan handla på loppisar!!

2009-05-30 @ 00:10:31
Postat av: lolla

morning vännen

En snabbkik hos dig bara....

finfin shopping, änglatårar var en fin ide...

Nu ska jag hatsa iväg och kolla på lite tyg

kramar lolla

Postat av: Karin

Fab shopping!

2009-05-30 @ 10:12:22
URL: http://metrobloggen.se/karinsliv
Postat av: vintageretroprinsessa

Frida : Ja du man kan hitta det mesta :)

Dock kommer inte allt från loppis :)



Lolla : Go kväll :) lite sen på svara på komentarer här märker jag :(

Kul att du gillade shoppingen :)

Tyckte det var lite sött med just änglatårar :)

Ibland får man använda fantasin :)



ha en toppen dag :)



Ps mamam hade ev vinrött prickigt tyg hemma som hon skulle ge mig som jag isåfall kan skicka :)



kram



Karin :)))))

2009-05-30 @ 22:33:57
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback