- Hemma hos me :



- Lyktan  har vi lagt kastanjer på botten grav ´ljus med gammalt julkort från himmlen runt hörnet knutet med gjute snöre :)
En gammal glas burk med tall kvistar med kottar :)
En x- mas tag jag själv gjort hängde jag på lyktan :)





I mina köks fönster ser det ut så här  krukan fylldes med mossa och massa kottar :)









 På bordet finner ni bla min lilla frulle bricka :)
Med The onung rörstrand the koppen. Gamla glasburken med ekologiska skorpor.



En julig ljus bricka :)



Ett hgt gammal kakfat med silverfot.  och en glasklocka över. Med fin spets och den finaste tagen där det står Du är en ängel fått av www.lollashus.blogg.se .
Henne villjag bjuda hem på en fika :).

Nu har jag vart duktig och bjudit på massa bilder från vårat kök iallafall :)
Men som vanligt  är det bara glimtar :)


 / kärlek



Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

Tack för fika inbjudan..så jäkla shit att det ska vara så långt annars hade jag kommit direkt för en fika stund och lite surr surr,goa du...

vilka härliga grejjer du hade i fönstret har kollat och kollat en lång stund,kul att se hur du har det...så fina mysiga gamla saker...

nu blir det kvälls fika och ensam mamma söker..

kram kram lolla

Postat av: Kristin

Vad mysiga bilder du visade från erat kök, ser jätte fint ut :) KRam

2009-11-08 @ 19:48:05
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: Linda

Shit vad mycket krimskrams ni har :-)

2009-11-08 @ 20:37:15
Postat av: STYLEMIND

Det var kul att se dom här bilderna. Gillar din stil massor! :) Vart är det du bor nu igen?

Planer för veckan?? Kramar Jenny

2009-11-09 @ 13:01:04
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: mamma

Ljus lyktan blev jätte fin.....



2009-11-09 @ 15:00:34
Postat av: Anonym

Men GUD va grejer du har över allt,är ju nästan som ett loppis hos dej.Inte hemtrevligt direkt,vissa saker är fina men för mycket runt omkring

2009-11-09 @ 18:09:52
Postat av: Anonym

den där ljuslyktan kommer från clas ohlson, inte himlen runt hörnet som du låtsades i tidigare inlägg. håller med kommentarer ovan om att det ser ut som loppis

2009-11-10 @ 09:44:06
Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla >: Ja du bor ju inte i grannhuset direkt :)



Kristin :) Tack.



Linda : krims krams i din ögon :)



stylemind : Hallå jag bor i norrland :)

Övik :)

Kul att du gillade bilderna :)



Mamma : Thannnnx :)



Anonym : Isåfall gillar jag min hemtrevliga loppis :)

2009-11-11 @ 13:12:45
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det ser fruktansvärt ofräscht ut. Inte behagligt för fem öre. Och hur i hela världen håller du rent? Nej fy sjutton så äckligt!

2009-11-17 @ 19:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback