- I can feel that you have put the heart in mine ( LOVE )



- God eftermiddag alla readers och alla  hallonpajar :)
Hoppas att ni alla haft en fin fin dag ?
För vet ni det har jag haft och det kommer jag att fortsätta att ha :).

 Dagens bästa köp  som jag vet kommer göra kenny så otroligt GLAD : En alldeles egen spikmatta :)

Dagens roligaste : Patti hansen på p3 : Pungmannen :)

Dagens vackraste : Mina barn .

Dagens  goda : kina buffen med Malin :)

Dagens krångliga : I garaget skratta åt Malin som ska köra ut körskole bilen till arbetet ;)

Dagens blöta : Vädret .


 Den fina ängeln där uppe är ny för dagen den med >:)

  

Body Bambi Exit. Karlsson på taket Bambi. Hello kitty nagel kit me :) shacpoo och tvål kidsen . ( K och M )

  

Jul ljus. Julljushållare gamla ( mamma   du ska få några ;) .  Min fina ängel . och en ängla baby . spetsband :)

 

Lucia linne och Band Madicken och en gangsta film :)

  

Leggings VILA . Object Tunika i snygg lila färg . Rosa Linne VILA snygg att ha under en kofta .

 

 Underbar tunika VILA i sann shabby chic anda :).

 Ej med på bild . Massa hund godis små ben  och skor i vitt borstad tugg ben. Små krokodilgodisar ,
Royal canin hund foder till hundarna .
Badleksaker till Bambi,
Och lite pennor :)


 Om en timme ca åker jag med Jens och Emelie till sidensjö :)
Jag och mamma Emelie ska binda blomkransar av granris i kväll :)
Mys :)
Längtar som en toook :).
superkul :)


 / kääääääärlek .

 Pappan i huset  han är hemma steker pannkaka till barnen och leker :)
Medans jag är ute lyxar och pysslar mig :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken fin sida å vilka fina bilder och saker. Inspirerande. Jag gillar oxå shabby chic. Bor i ett moderns nybyggt hus så jag använder shaby för att bryta av. Tycker det blir så fint.



Humor verkar du ha oxå.



Ha en fin kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback