- Jessicas Julshopping del 2 ;)



 Av ett gammalt  fint glas fat ett ljus och ett vykort kan man göra så här :)
Dock la jag till några kastanjer vid sidan av ljuset på ena sidan :)
Juligt och fint  :)

  En underbar vit gammal låda med järntag som är målad vit.

9 vita hyacinter följde  med för pyssel i går med ler.

Och massa tändsticks askar :)



På himmlen runt hörnet  vart jag kär i detta vacka ljus hus som  precis plockades upp då jag var där :)Lyser så där galet fint . En vacker gammal flaska med mått. och en liten Ib laursen zink ask med gammeldags julmotiv.



Massa smått och gott himlen runt hörnet . Min absoluta favvo butik utöver Röda k och second hand :)
Det är bara kärlek på alla saker .



Massa smått och gott :) Allt är i pyssel syfte :)

 Linne lakanet med broderad spets  massa gamla vykort. Glas assieter. Paj form och en gammal apostlarna bok :)

 En gammal godis skål dock hade jag plockat bort locket men det är ett gammal silverlock till :)

 Fårulls tofflor Bambi.

  

Hjort horn. Julenen i en gammal glasburk köptes i går svart spets band Himmlen runt hörnet och en fågel. I glasskålen är det massa lingon ris. Glas is björn.



Massa smått och gott Himmlen runt hörnet :)
Lägg märke till dom sjysta gamla rostiga nycklarna jag hittade :) * Lycka *

  

Är en sucker för gamla böcket.  Jules verne och selma lagerlöw bla :) Och massa pyssel saker.

 Madicken köpte ett litet bakbord . Sen valde hon ett silver halsband med häst och hästsko.

Välkommen skylt med katter.
Sen köpte jag ett nytt dammsugar munstycke hahhahahaha.

 Ett fint monogram lakan med spets kant Bambi. 2 gamla glas flaskor.

  

Ängel gäst handduk. Ros the servis. Rörstrand talrik och 2 underbart söta svamp muggar till kidsen :)

 

Så nu har ni fått ett bildregn som heter duga :)

Peace and love :)


Kommentarer
Postat av: Petra

så juligt o fint du shoppat ;)kram

Postat av: Sockenvägens Söta

Huset och nycklarna är sååå udnerbara, och allt det andra är sådant ögongodis så jag tror jag dånar, tack för att du bjuder på bilder!!! Hoppas innerligt lite av husen finns kvar o mtvå helger då jag tänkte dra en tur till Ö-vik för bad å shopping. Stor kram på er och hoppas ni njuter av första ljuset idag :-)

2009-11-29 @ 09:25:24
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback