- Kejsarens nya kläder

Klicka för att visa Megabild! SIA JUL AMARYLLIS I KRUKA

-  Åhh jag vill shoppa amaryllisar och massa hyacinter och pyssla fina arranemang :)
 så nu vet ni det oxå :)

  

Fetaste jeansen for me :) Bondelind tröja kenny. Fina Jeans Madicken  :)

  

Grymmaste OBJECT leggingsen ever rock on liksom :)

   

Object linne med broderat spets liv. Rosa längre tunika med spets .  Under linne och vita spets leggings VILA.

Polarn och pyret tunika Madicken .

  / Peace and love :)

 Dock kläder till Bambis docka :)


Kommentarer
Postat av: Emmelie

hallå bruden! Hoppsan vad du har shoppat då:) nice.. vi ses imorrn hos Therese. Bye

Postat av: Emily

Men åhh vilka fynd du gjort!! Verkligen super fina grejer!!



Jag älskar också dessa sockor, jag märker en otroligt skillnad på Englas annars frusna små fossingar :)



kramar

2009-11-14 @ 21:59:31
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: lolla

hejsan hoppsan

avslutar min härliga lördag med en runda hos dig....och njuter av din shopping så mycket fint du handlat..kul kul..kanon snygga jeans du hittat.

har du börjat pyntat advent ännu???inte jag planerar lite har jag iallafall...

kramar lolla

2009-11-14 @ 22:37:35
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback