- Monday monday rainy monday



-Regnet håller i sig i härdigt.
Verkar ej vilja ge med sig .

Idag skippar vi liten och stor då vi ska i väg ikväll  till sidensjö blommor och ting och binda kransar jag och Emelie :)
Längtar som sjutton :).

Men nu vid 9.30 drar  jag och Malin in till stan :)
Blir en  kina lunch buffe.
Trendspan på stan  bla :)
Me lajk me lajk :).

Perfekt sysselsättning på en måndag som denna :).

Älsklingen ska med Bambi till farmor sen åker vi handlar tillsammans efter det :).

Sen blir jag sljutsad till Bjällsta  :)
ska ut i skogen plocka ris innan vi ska åka binda våra kransar ler :).
Kommer bli en toppen dag trots brist på sol.

Dagens frulle : Clementiner och redbull :).




Dagens tips  är att tillverka en sån här snygg lampa :)
Eller varför inte flera på rad ?
snyggt snyggt och vleant :)
Glas möter  järn och förenas :)



 / So long :)

 

Händer för er en dag som denna ?


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad gott det lät med kinabuffé (redan hungrig), haha, så går det när man inte tycker om frukost. Idag ska jag tvätta och städa, min hund lossar päls nu inför vintern och jag blir tokig av allt hår. Måste städa varje dag. Hoppas att ni får en underbar dag, bästa familjen! Kramar från Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback