- Monikas och Ernst Jul

Monikas Jul
”Jag vet att julen kommer att bli god, det vet jag varje år. Ja, jag älskar julen i hela sitt väsen och oväsen. Välkomna in i julen på mitt sätt!”

Monika Ahlberg är självlärd kock och startade den stora kokbokstrenden med Rosendals trädgårdscafé (1994). Sedan dess har hon fortsatt att inspirera med sina enkla och kärleksfulla recept. Med en alldeles egen blandning av tradition och förnyelse våga Monika lova att alla kan finna sitt eget julbord här. Följ med in i Monikas jul, på en inspirerande resa med 180 lättlagade recept.



 Ett litet julklapps tips  169 pix hos Åhlens .



Jul med Ernst
Ernst Kirchsteiger är en Sveriges populäraste programledare och i Jul med Ernst får vi följa Sveriges mest barfota inredare när han jular till det på sitt eget vis. Ledstjärnan i hans vision om den perfekta julen stavas familjemys, lugn och avskalad enkelhet. Ernst bjuder i den här vackra boken på sina bästa julrecept, dessutom visar han smarta fix med små medel. Jul med Ernst är som Ernst själv. En ärlig jul i bokform.

249 pix hos Åhlens .

Fina böcker att ge bort till nån som tycker om att vara i köket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback