- I dont fucking get it ????



- Allt har en gräns och min gräns är nåd i detta fallet.
Kommer ICKE skriva ut namn eller liknande.

Som ni alla vet har jag tre barn med tre olika storlekar och alla kläder kan man bara inte spara  det går bara inte så en hel del av mina kläder skänker jag till syskon och vänner till deras barn vill säga :)
Vilket  är superkul att mina barns kläder går i arv :)

Men nu är det så att en liten råtta tigger kläder utav mig, ringer mina vänner ber dom ringa mig och fråga mig om jag har kläder till dennes barn .
För dom HAR inte råd att handla kläder ???
vadå inte har råd att handla kläder ?
Fan varande djävel i sverige har väl för i helvete barnbidrag att handla kläder för----???
men inte ni eller..?
fan sitter det i ?
Men röka det kan ni och handla massa andra nya saker ?
Du då får man fasiken skylla sig själv om man fan inte tar sig tid eller råd att handla kläder skor mat mm till barnen.
Blir så förbannad på såna människor.
 såna ska fan inte ha barn.
Barn är PRIO ett har barnen mat kläder rena säng kläder är hela och rena och får massa kärlek säger jag inget om man gör man som ni mår jag bara dåligt.
Och nejjag får inget dåligt samvete får ni har fan själva satt er i eran djävla situation.
Se till att klara er ur den så strömmen inte klipps och barnen får vara hemma i mörker frysa och inga kläder ha.
spyr på såna djävla egoist människor .

Bajs på er.


 / Tack och hej leverpastej :)


Man väljer hur man lever så ta tillvara på den lärdomen :)

Kommentarer
Postat av: sofia

underbart temperament..eh

2009-10-05 @ 13:52:05
Postat av: vintageretroprinsessa

Sofia ?

Eh ?

I dont get it :) ?

Vidarutveckla. :)



Postat av: stina

Jadu, sådana där människor blir man helt jävla knäpp på! Jag vet ett flertal i min ålder som har skaffat barn nu och där en av dom sitter och klagar på soc att dom lär bo i en etta eftersom hon inte får mer bidrag. eh? människan gick inte klart gymnasiet, har aldrig jobbat eller vidare-studerat och sitter men en unge på inte ens ett år, med en pappa som lämnade henne och barnet när ungen föddes. Sedan alldeles nyligen vart hon med barn igen med sin nya kille som hon träffat i några månader och det var då klagomålen sate igång. för hur ska dom kunna bo med två barn i en etta? blablablabla. Vi kan säga så här - vissa är bara helt jävla dumma i huvudet helt enkelt.. vi lever inte i samma värld typ.

KRAM

2009-10-05 @ 17:27:10
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa



stina : nä man kan ju undra hur fasiken dom blivit uppfostrade,

Eller om dom tappat hjärnan eller liknande :)



Tack för din kommentar :)

Alltid kul med andra som vågar säga nåt :)

istället som resten av sverige tysta som möss :)

2009-10-06 @ 19:13:50
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: sök hjälp nu jessica!

stina: det där låter precis som jessica. har aldrig haft fast jobb bara jobbat extra liiite, levt på samhället bara + kriminell= sälja kopieväskor (blivit polisanmäld åtskilliga gånger). inte ens gått klart gymnasiet, skulle i och försig knappast klara det heller.

Skaffa barn med 3 olika pappor, är det att tänka på barnens bästa? + gravid men en 16-åring för bara ett par år sen. Han dumpade som tur var, han var mer mogen och tänkte till att han var för ung för att bli pappa och försörja barn + att han jämt fick ta hand om hennes andra ungar.



å tand om barn är inte bara köpa saker så det ser bra ut på ytan som hon tror, skiter i ungarna annars och sitter vid datan bara, sen kan hon låtsas hur mycket hon vill vilken bra mamma hon är och skriva om det men de flesta vet hur det ligger till.



tragiskt, snacka om kasta sten i glashus.

2009-10-07 @ 11:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback