- Jag minns min jul som liten



-  Jag minns min jul som liten.
 Dofterna maten och stämmningen.
Oslagbar.

Man skulle dricka julmust ur glöasflaskor.
Allt var så där perfekt.

Ögonen tindrade på alal barnen som längta och vänta tills tomten kom på sin släde med sina renar för att dela ut barnens alla julklappar.


 I år har jag satt  upp på önskelistan ett gammalt flaskställ att ställa eco julmusten i för barnen.

Men nu kan man vara med och tävla om ett här : Missa inte chansen
http://ofeliashusblogg.blogspot.com/2009/10/tavla-hos-ofelias-hus.html

 / Julen är helig Amen

Kommentarer
Postat av: Maria

Kikar tillbaks, vilken fin blogg du har :)

Postat av: Linda

Hej, skulle jag hjälpa dig att göra ett tävlingskollage? Jag vill helst göra den idag isf, hör av dig på msn snarast!



Kram

2009-11-01 @ 12:14:34
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Anonym

visst är kenny hos stefan i helgen? stefan var iaf på fest i stan igår tragiskt

2009-11-01 @ 18:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback