- Jag satt som förstenad och bara gapa och vråla ...




- Goddagens söndag .
Idag kör vi på en slapp chill dag :)

Åt frulle för ett tag sen.

I går var vi fasiken nog borta hela dagen skulle jag tro :)
Var hemma på kvällskvisten vid 21.00 efter våra äventyr.


Startamed kaffe och surr hos en kompis.
Kikade ett program om synska barn.

sen hem , fixxa och packa sen cruisa till stan i xc 70.

Middag på max där dom höl på röka i hjäl oss vart invaderad av flugor och inge kolsyra i drickan , drickan var minst problem då jag fick ny :)
Blinkande bil .

Sen genom stan förbi långa karavaner av bilar som kom från Modo matchen .
Köpte massa gotta på hemma kväll.
Ut till by det var då våran safari startade :)

En älg 5 meter i från biln ville kliva över vägen  sakta men säkert lunkade hälge över vägen medans jag vråla och skrek som en stucken gris :)

Tog in waffe ( pållen )
Hälsa på hönor.
Såg oxar.

Åkte till Malin nya lya tända ljus och satt surra där i knappra pepparkakor :)

Vidare till Bjästa handla snus på vägen var den en hårsmån från att vi kapa en  stoooor räv.
Men han klarade sig och lubbade snabbt i väg kan hända att svansen vart lite tilltuffsad bara :)
Men det dog han nog inte utav :)

Hem till oss .
Käka karameller och barnen slockna och kikade film :).

9.40 Vakna kidsen i dag .
Lillan fick jag ge vatten några ggr i natt då hon fått feber i 2 dagar som kommer och går.
Men nu hoppas vi att den ska vara borta.

Måndag i morgon kidsen har skola .

Vi ska nog på liten och stor på morgonkvisten :)
Bambi tycker det är kul att träffa massa andra nya barn :)
Blir nog kanoners det :).


 / peace and love


Kommentarer
Postat av: Malin

jaa herre gud vad du skrek =P fick ju nästan inte tyst på dig jue =P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback