- Live and let die ♥




- Hallå mitt i middags fixxet :)

Älsklingen står och fixxar färsen till biff ala lindström innan  han ska träna :)
Najsigt :)
Själv chillar jag bara och tittar snällt på :)

Ont i halsen och lite förkyld :)
mumsar på en Hello kitty blåbärs jordgubbs glass istället :)

Nya fina naglar :) , har man fått i dag med :)



En ny bok jag ska sätta tänderna i redan i kväll :) Yeeees :)
Den här kommer att vara grymm :)

 

Bambis crochs som jag tog fram i går :) Köptes för länge sen :)

 

Everest fleece tröja kenny , kouma skor Bambi sen Röda k :) The place to be :)






Nya family living och strepsils Honung & Citron.
Sen blir det varm mjölk med honung i kväll ur min favva kopp från rörstrand :)


 / Kääärlek


Kommentarer
Postat av: lolla

skickar en bauta stor krya på dig kram....

lolla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback