- Melker varför badar du alltid med kläderna på `?




- Onsdag .

 Har fixxat donat och myst i sängen lääänge efter barnen gick till skolan länge vill säga 40 minuter :)

 Therese en kompis kom nyss förbi med ett par skor till kenny från hennes lillebror.
Bara använda 2 ggr kanon att ha som höst skor :)
Fick tre par förre veckan till kenny med och en design filt från usa :)
Kanoners :).

 Perfekt för det är hon som för Bambis kläder som är för små :)
 och en del för lilla Eddie Emelies son :)


Är segstartad i dag pga av ont i axeln och  förkyld i kroppen.
Men inte är jag den som är den.
Idag blir det inne chillar dag :)
Tvättar och donar .

Sen ska vi pyssla.

Ska beställa julklappar med.

 Massa mail att  besvara.
 Har beställt denna choklad med mannen som tränar och ekologiska morötter :)
Gott.

ska dricka massa jucie och göra en fruktsallad sen :)


 Hoppas alla har en toppen dag :)

 Djävla svininfluensa nu härjar den på barnens skola :S. Död åt svin.

 



Vackraste frukt tjejen.
 som springer runt med rumpan bar och leker med hennes ärvda dockor från Madicken och hennes second hand fyndade gamla retro dockvagn . Min kääärlek :)



Kommentarer
Postat av: stina

Den där chokladen är seriöst den godaste jag har atit. tyvärr.. synd att den inte ens är fairtrade som många av lindts choklader är..

Och ännu mer synd för mig som inte får äta choklad just nu :( jag vill gråta!

Postat av: ME&MY

Det är super när man kan byta/ärva barnkläder både för miljön och plånboken! Jag ska ta mig ett varv i lådorna och inventera vinterkläder och skor, lite sent ute hoppas någon kan få användning för det, annars finns ju alltid myrorna. På Polarn har de "bytardagar", man köper nytt plagg och lämnar in ett gammalt och får 10% på köpet. Kläderna går till välgörande ändamål. Smart sett att göra buisness på!

2009-10-16 @ 10:44:51
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback