- Mor och dotter far och dotter family ♥


 God morgon regniga måndag.
Dagens inplanerade är följande.

Jag dscha fixxa i ordning mig.
Barnen har höst lov hela veckan.

Idag blir det lunch   med Madicken på stan och ev kenny om han ej skulle till en kompis.
Pappan i huset är med Bambi.
Sens ak vi spana på saker till Madicken .
Sen ska hon även få välja.

Sen hämta ut tårta .
Köpa  eko dricka och massa fair trade choklad inför kalaset i morgon :)




 Ikväll ska jag honungs glasera hallomi mums :)


Kääärlek


Kommentarer
Postat av: Petra

Låter som en mysig dag med family:)kram o lycka till inför kalaset i morrn.

Postat av: lolla

halloj

åter en trevlig dag du hafft det läser jag..kul kul...

har en liten fråga bara..hur honungs glaserar du hallomin???det låter sååå gott..

kramar lolla

2009-10-26 @ 22:31:06
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback