- Put i smile on ya face happy nigga gonna make you smile




- Fredag ute regnar det och är kyligt.
Inne hålls värmen på topp med tända ljus  the rökelser och städ.
Idag behövdes det bara dammsugas och skuras sen va jag klar :)
Vädrar alla säng kläder och sovrum oxå :)
skönt då det regnar ute då känns det extra friskt inne.

Idag har jag en planerat dejt hemma hos en kompis  dit mina andra kompisar ska komma :)
Vi har dejt denna fredag :)
Fika dejt :)
Jag tar med fika dom bju på kaffe :)
Bra deal det där.


ska på affären handla till smoothie i kväll med :)

Kenny åker hem till sin pappa med bla sina nya pokemonfilmer och sina pysselsaker.

Mys kväll och kanske nån bra film i kväll med tända ljus , sounds good in my ear :)



Idag anlände ett paket från
www.amuletten.net  Nag champa rökelse som jag INTE kan leva utan , en favorit sen många många många år tillbaka :)
Sen en fin döskalle i bergskristall, hur söt var inte den då ?
Lte små kär i den redan :)
Tusen tack för erat fina paket till mig supernöjd :)


/ Kääärlek

Kommentarer
Postat av: miggs

Oh nag champa är min favvo med, måste ha ett par om dagen MINST!

Som tur är har vi ett ställe som säljer såna här i stan så jag har nära till dom när dom här hemma börjar ta slut =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback