- The girls and boys shopping yesterday ♥



- Kunde inte hålla mig från att köpa dessa tre plagg, på Polarn och pyret
Den gul randiga med ett lejon på till Bambi.
Strumpbyxor Madicken och ECO leggings Madickens då hon fyller år :).

 Kunde inte hålla mig och  köpte en till Björk and Berries Lotion på 20 % rabatt och en Aussie inpackning :) Har  jag två håller ett tag iallafall :)



Snyggaste marimekko iittala skålen som den fina faitrade chokladen ska få bo i :)
så nöjd så nöjd så nöjd.
Finns på cervera i stan.


Dock ej med på bild  finns ej  Ansikts masken och en ansikts scrub jag köpte till honey.
Sen köptes även 2 julklappar som av förklariga själv ej kan visas på bild då dom personerna läser min blogg. :)

  

Hm organix boxer Bambi, Exit fin klänning Bambi. Boxer Hm hello kitty me. 2 dyng sköna tröjor kenny exit som han själv valde :)

 Grymmaste snyggaste spets leggingsen V I L A .

 Hämtade även ut Cliniderm grattis kitet på Polarn och pyret i går som jag totalt hade glömt. Var en rengörings mousse med men den gav jag snabbt bort ;).



Sen åkte vi på lidl köpte citron dricka red bull china snacks och fairtrade choklad  :)




 Just nu : Lillan sover. Dom stora skolan :)


/ Peace ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

fin shopping som vanligt ;)



den där lejon tröjan har Mira också. Så fin!



Kram

Postat av: vintageretroprinsessa

Erika :) Tack, Den tröjan är så grymt fin :)



Kram

2009-10-01 @ 21:23:10
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback