- There is my heart big red and pumping



- Finns inget som gör mig så oerhört äcklad och förbannad som människor / föräldrar som förstör deras barn liv.
Avsky och hat till såna äkcliga patetiska människor.
Hur kan man ens vilja förstöra ett litet oförstört barns liv ?
Hur kan man vilja?
Hur kan man ens tänka tanken ?

Varför i helvete skaffar man barn om man fan inte kan ge det kärlek och ta hand om det ?
Såna djävla idioter det finns på vår jord.
Mitt i bland oss dagligen.
Såna människor vill jag bara kräkas på .

Avskyoch hat beskriver bara det lilla jag känner för dessa äckliga  människor.


Jag vet att både du och du och du och du läser så sug åt er för fasiken, vidriga människor.

Mian barn är mitt liv luften jag andas marken jag går på hjärtat som pumpar i min kropp.
Att just jag är mamam till dessa tre vackra välskapta barn är som en gåva varje morgon när man vaknar.


 / Kärlek är till för att delas !!!!


Kommentarer
Postat av: Marta

Bra sagt! Finns alldeles för många och det är så jäkla sjukt. Så orättvis. Usch jag blir arg bara jag tänker på det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback