- You make me hole ♥





- Underbar dag på stan älskar dig hjärtat mer än allt annat , vi är oslagbara .


i ugnen tår middagen och gör sig klar ungsrostade rotfrukter med olivolja och havs salt.
Färska rödbeter med honung.
Feta ost och balsamico och färsk basilika kommer bli grymmt gott. Och så keso  allt bara smälter i munnen :)
Allr faitrade och ekologisk kan det ens bli bättre ?
Jag är en grymm kock :)

Helt vegetarisk i dag med :)


18.45 kommer min skjuts en annan mama och min vän Zandra .
 ska till sörtjärn bygdegård och förbereda inför grabbarnas klassfest som äger rum i morgon kommer bli kanon .


Dags att göra klart maten dvs hälla upp på talrikarna .


Kärlek mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback