- Zig Zag Zig Zag



- Vem kan gå in på Polarn och pyret  utan att köpat nåt räcker upp en hand ??!!
Inte jag :)

Idag vart det strumpbraller till Madicken i födelsedags present, sen en bil tröja Bambi,
Sen ullsockar i blåå till Madicken men dom finns tyvärr ej med på bild :).


Åt Max hela familjen en liten box :)
Mums sa det bara för Bambi som åt upp allt och drack upp hela äppel jucien :)

  

Små söta figurer Röda k. Ett nytt data spel spännande :) Hålla i en mordutredning :)Murder was the case thet they gave me ;)



Lykta miljögården. Lotus lykta. Lejon ( Till Bambis zoo ) Och en inrednings tidning Röda k :)

  

Kenny köpte en lott På Röda k dock ingen vinst men fick tröst  pris då valde han 2 klistermärks böcker till han och Madicken :). Rosa bandet försvarets hudsalva , Apoteket och Bafucin. 3 krokar till barnens väskor :)

  

Kenny köpte 4 pokemon filmer som saknades i samlingen som hans ka ha hemma hos sin pappa :), men även till Madicken köpte han en leksaks beaty salong till hennes mini bratz dockor :), snäll brorsa det där :)

 / Kärlek


Ps honey baka drömmar i dag min lilla sweety pie :)


Kommentarer
Postat av: lolla

hello

vem kan fynda som du???

JO, ingen ingen ingen....älskar att kolla in alla dina härliga fynd....gillar verkligen din smak på alt tror jag hihi och barnens grejjer....

Tur jag har lilla-stora Edvin jag...växer så det knakar 9 år nu

kramar lolla

Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla : Hii Hiii tydligen bara jag ler :).

Älskar att shoppa och hittar ofta en hel del fint roligt och pyssligt :).



ha en toppen söndag :)

2009-10-11 @ 12:58:48
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback