- All night long all night long




- i över 9 timmar i sträck har Bambi sovit wiiihooo.

Barnen har mumsat rostade mackor och ko mjölk  och päron.

Gaddarna är  borstade  väskorna packade .


 Innan 10.00 kommer Mallan förbi.
Ska med henne till stan då hon ska knäcka ryggen.

Ska vara i stora lek paken med Bambi i en timme.
Medans  hon knäcker ryggen.

Sen äta lunch sen hem.

Ska cleana och fixxa en massa.

 Har en drös mail att gå igenom men det tar jag  eftersom jag hinner :D


 / Peace and love

Kommentarer
Postat av: la mami

Va skönt, vilken duktig tjej. Jag har fortfarande en liten pojke som kommer tassandes på nätterna. kram kram

Postat av: vintageretroprinsessa

La mami : Fan vad kul att du är på g igen ;)

som jag tänkt och saknat er alla :D



Kram

2009-09-04 @ 10:58:10
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback