- Cheap monday ♥





- This is me in my new Cheap Monday  fucking gotta love them :)
  Jag och mina Cheap monday älskar varandra , fattade ju tycke för varandra in 1 sekund ;)


 Puuuh vart att vi kom hem sent , då vi skulle hämta hem honey polare som slutade 18.00 som drog ut på tiden till 18.30 så vi åkte käka på stan.

Fikade även en chai  på stan.

Träffade på Lillebror efter jag vart och pickat upp brillorna.
 Spanande second hand innan jag begav mig för att fixxa mina naglar ;).




 Snacka om ren lycka att finna en så här fin sovsäck till Bambina :D
 Kanske tom blir en ball åkpåse till vagnen :)


 Nya jeans kenny och  snygga braller Madicken Röda K.


  ReTrO Örngott Bambi och en Bambi bok Röda k .

  Nattlinne tröja Bambi röda k

 

  Bästa köpet för dagen måste vara denna hel Helly hansen dress i fleece till Madicken att ha  under  overallen  Röda k

 

 

Eftersom www.blogg.se suger balle för tillfället och allt är ur funktion får ni nöja er med detta tills vidare .

 

 

 Skepp ohoy livboj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback