- Eco.Kid



- Fick hem ett grymt  paket i fredags från www.moduline.se.
Med härliga produkter från Ecokid.


Schampoo  ( Alla barnens )
Balsam ( Alla barnens
Hår wax ( Kennys )
Bubbelbad ( Bambis delas med Madicken )
Bodylotion. ( den är Bambis )

På bild är det bara tre av produkterna :)
Men balsamet och lotionen har samma flaska :)

 redan nu har vi hunnit  att testa waxet eller rättare sagt kenny har hunnit testa :)
Grymt wax och det bästa av allt helt ekologiskt.

Potion lotionen  har vi börjat  att smörja in Bambi på kvällarna med.
Väldigt soft lotion som är oljig och håller mjukt LÄNGE.
Inga av dessa produkter innehåller oarabener sulfater eller konstiga parfymer eller färgämnen.
Stor tumme upp där.
Grymma produkter.

Lotionen älskar jag på Bambi.
schampoo och balsamet har vi sparat på :)
kenny ska få testa i kväll :)

Inte nog med det Scampot och Balsamet motverkar även att lösa ej ska komma.
Låter ju bra  .
Nog det första  ekologiska lössmedlet jag har hört talas om :)



Gå in på
www.moduline.se  sen klicka in  på webshopen och sen eco.kid.

Där finner ni alla produkter  och priser.

Lycklig över att kunna erbjuda mina barn  ekologiska produkter :)


Tusen TACK  Moduline .

Kommentarer
Postat av: Petra

Thimmy tackar:)jag fick en söt kommentar i mitt blogg i inlägg friends haha kram

Postat av: stina

men vilka skitbra produkter. underbart att du låter dina barn få ha sådana rena bra grejor på sina oförstörda kroppar :)

men det där waxet, kan inte vuxna killar använda det också tro? eller har du något annat bra förslag på ekologiskt wax? kram

2009-09-28 @ 22:57:07
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback