- Fake cake i looove it




 -  Allå Allå :)
Bambi älskar när man gär såna här miner och håller på skratta i hjäl sig :)


Anyway Madicken den lyckostenhar fått världens finaste egna fake cake :



 Den här låg i brevlådan i fredags :)
En söt vän jag har på FB skickade Madicken denna vackra egengjorda fake cake :)

Ska bjuda Madicken på den  till hennes födelsedags fika på morgon kvisten ..
pssst säg inget till henne att den ej är äkta ??
och jag råkade smaka en bir på ena hörnet hoppas at hon inget märker .

Se så fint hon broderat Madicken . Man vill bara mumsa i sig hela när man ser den ;)

Tack fina christina :)


 By the way  christina Madicken får inte se den förens den 27 oktober då hon fyller sex hihiihihihi .


/ Kääärlek

Kommentarer
Postat av: Maria

God morgon=) Vilken härlig tårta!!;-) En sån skulle man ha haft bara för att titta på och dreggla lite

;-)

Soppan såg inte helt fel ut den heller!!!

Jag älskar soppor!! Särskilt nu på hösten=)

Gud vad du shoppar!!! Jätte fina grejer;-)

Ha en skön dag nu!!

KRAM

Postat av: Christina

Värmer mitt hjärta tack snälla !!

2009-09-30 @ 08:35:13
Postat av: lolla

men ojsan vilken ögonfröjd den tårtan var...jättefint broderat...så glad hon ska bli din lilla älskling...

kramar lolla

2009-09-30 @ 09:34:31
URL: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback