- I can see you smile all the time




-  Godmorgon lördag.

Regnet vrälkte ner i går så honey skjutsade oss till Thomas  och hans son som fyllde år :)
Kom hem runt 22.00 tiden.
Madicken ville ha  lite popcorn till en film och somna snabbt.

Bambi kvälls fika bytta blöja borsta gaddarna och smörjdes in.
Sen var hon fit for fight for sängen 23.00

 Tror ni inte på fan att jag oxå somnar hahhahahahhaha ;)
Flippat, måste däckat av tabletten jag tog .


 Uppe med tuppen i morse  eller lite efter ;)

 Idag vill jag bara ligga inne och mysa :D
 Tända ljus och ligga läsa och njuta av att det är lördag.

Ikväll  ska honey lira fotboll  med grabbarna.
Så jag är ensam med brudarna ikväl, myskväll står på menyn :D


GIRLSRULE.jpg image by giftson





/Love

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad skönt att få sova!!! Hoppas ni får en skön girlsnight;-)

Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback