- I just wanna be near you


 Imorgon blir det ev en mysig lunch på stan och shopping med mannen,
Har lite saker vi ska kolla på :)

Blir nog en Barista lunch med ekologisk  grillad foccacia med hallumi och ekologisk honung sååååå god,
sen en stor chai latte på det sen delar vi nog på en pecan paj :)

Finsn inget bättre sällskap på stan än mannen :)
Vi kompenserar varandra bra där.


 Nu ikväll har han gått med Bambi till hembyuggsgården och vart ute och lekt och kollat på vattnet i nästan 2 timmar.
jag tog tillfälle i akt och städa hela övervåningen med kenny som rensade och städade i sitt lek skåp :)
snyggt och prydligt vart det :)
Plockat in massa äpplen gjorde vi oxå.


Alla kids sussar sött.


Nu blir det Ankan på tv med tända ljus och mys.


Käääärlek

Kommentarer
Postat av: Sandra

Heej! Läser din blogg ofta och vet att du älskar eko-produkter. Så jag har ett tips. Jag provade på "Laura ansiktsrengöring" idag, en mikrofiberduk som man blöter i vatten och använder som sminkborttagare. Funkar superbra! 10kr på Rusta. sen är det bara att tvätta i 60grader. Ska köpa 6 till så jag har för en hel vecka tills det är dags att tvätta. Sen så får man ju inte massa onödiga ämnen på huden som man kan få av vanliga sminkborttagningspads/servetter. För 10kr värt att prova! Puss!!

2009-09-28 @ 23:32:42
Postat av: Mamma Stina

Hej!



Anna Anka, såg henne på aschberg på kanal åtta efter 9-10 på trean.



:) Hon är för rolig!



// Stina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback