- It works. ♥




- Okej nu ska vi se sa blinda sara om detta nu funkar ;)


 Lördag i dag vakna till mys i sängen skratt och pussar.
Upp familjefrulle.
Ut med hundarna fixxa Bambi.


Bambi och pappa  gick till lekparken och lekte medans mot skakade mattor renbäddade tvättade skurade och damsög ;).


 Nu chillar jag med snus och redbull ;)


 Bilden ovanför är min nya gorra skål och en vacker glasburk.
En mini Bambi porslinsfigur till samlingen .





 Detta är då jag Jessica 29 årig mamma ( Eller var det 17 ?)
 Tre barns mamma till Kenny snart 10 år Madicken snart 6 år  och Bambi  snart 2 år.
Inte som alla andra fylld av humor kan inte leva utan kärlek snus och min älskade familj.
Levnadsglad  busig och med hjärtat där det ska vara.
Älskar att shoppa vintage retro och Shabby chic prylar.
Lägger gärna ner en slant extra på dyra parfymer smink hudvård och hårprodukter.
Kör mitt egna race ända vägen fram.
 Lyckan ler mot mig every fucking day.



 Madicken fick  en liten svart sammets lykta till hennes fönster ovanför sängen.


  Höst Bodylotion HM

  Glas skål med lock. Fin kruka att ha pelargon i :D Second hand.






You mean the world to me ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback