- Kravmärkta Russin ♥

Saltå Kvarns sultanrussin kommer från en ljus druva med fin sötma. De odlas i Aegeanregionen i västra Turkiet, hjärtat för de ekologiska druvodlingarna. Våra russin är soltorkade och osvavlade.
Just de här russinen i liten ask, är dessutom biodynamiska. Perfekt energi att ha i väskan
eller att skicka med barnen på utflykten.

 Dessa har Bambi finns på bla coop.
Bra att ha i bilen då man åker på tur eller i väskan om man är på stan :)

Soliga Favoriter är en härlig blandning med mandel, valnötter, ananas och blåbär. Perfekt som mellanmål. Soligt och gott!


 Jag ska införskaffa dessa soliga favoriter att ha i skötväskan då man är ute och motionerar och vill ha nåt gott och nyttigt i sig.

Annars är Dadlar det ultimata att ha med :)
Älskar färska dadlar som resten av familjen.
I dag blir det 2 nya förpacningar som följer med hem som vi kan mumsa i  oss :)


   Dessa 2 produkter jag skrivit om finns på
www.saltakvarn.se  får er som vill veta mer om deras sortiment  och produkter :)



 / Love


Kommentarer
Postat av: Petra

såg smarriga ut :)ha en fin kväll kram

Postat av: Linda

Tack=)

Det länns ganska ovant med så kort hår men jag tror faktiskt att jag är nöjd=)



KRam

2009-09-24 @ 19:46:05
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback