- Mitt hjärta dunkade nästan ur kroppen ♥




-  wooooow vilken kväll i går.
Helt otroligt magisk.

 Satte mig i  en soffa. tillsammans med fyra andra  massa ljus var tända , nta okända ansikten men även en hel del bekanta ansikten.

 Dom starta med Åsa hennes mormor kom på besök så djävla fashinerande.
Nästan så man kännde av närvaran kroppen var varm och hjärtat ville dunka ur kroppen ,
tänk om det är min tur nästa gång  tänk om Roger kommer på besök.
Händerna var kalla , gömde dom under scarvsen  och knyppla av nervositet ha ha ha .
Puhhh vilken pärs.
Blundade imellanåt åt i trom om att jag skulle höra en beskrivning som stämmde in på Roger.
jag hade gått in för att det skulle vara han som kom till mig.

En besskrivning talades ut.
 Det stog mellanmig och tjejen brevid.
Hjärtat vart is   jag hörde mig själv säga ja .
 sen kom en beskrivningsgrej som abslolut ej stämmde in :S
Det var inte han.

Men jag vet att han var runt omkring mig hela kvällen i går han kanske  bara varlite blyg för att visa sig min fina vän.

Nästa seans blir nästa månad.


Sen kommer Terry Evans ha en hel dag på parken för 950 :- skulle vara intresant  att vara med där en hel dag.

 Längtar redan till nästa seans :)







 Just i detta nuet står honey kokar risgrynsgröt till familjen :)
Mymsig frulle.
Bambi äter ett kokt ekologikt ägg :)
Gröten görs på ekologisk mjölk tummen upp för Jessica :)


Ska in till stan i dag och slirra lite  ska bla skjutsa JImmys kompis till jobbet.
Sen handla mat.



Käärlek mina vänner

Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

åhh så spännande det måste ha varit...jag vet...har varit iväg förut...

Klart att han fanns runt dig din käre bror.

kramar lolla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback