- You show me paradise




-  Min vackra Bambi i går innan vi skulle åka med Malin till stan.
Här har hon nyss fått hjälp av mig att plocka ner ett äpple från trädet :D
I år gav det visst ganska mycket frukt.

Åkte til stan med Malin då hon skulle knäcka ryggen.
Passade på att gå in på kicks och köpa lite lyx.



  Ok jag vart kär  direkt i Vera wangs Nya princess parfym. Doftar som en prinsessa ljuvligt.




Och nya CLEAN harmony , var bara ett måste.
Och ni alla som har en clean parfym vet ju att dessa paarfymer icke går at måste.
Ljuvligt dofta som håller hela dagen och doftar så djävla fräscht.


  Fick med en mascara på med superköp.


Är det nåt som jag gärna lägger ut lite extra pengar på är det just parfymer hårvård fixxa naglarna och smink :D
Thats just me.

 Kom helt helt lycklg i hela kroppen efter att ha vart och lekt i lekparken med Bambi.
Åt lunch med Malin kom hem och såg att jag hade fått paket :D.
Vilken tur vi hade då .
Lovar att blogga om nåt av paketen kanske tom i dag ;).


 Madicken kenny är på skolan.
Bambi ligger sussar sött med pappa uppe.


ska ut med hundarna när regnet lugnat ner sig.

Fredag i dag kenny åker till sin pappa i helgen.
 I går då jag var på f / mötet hade han blivit bjuden på middag  hemma hos farfar.

Föräldramötet slutade 19.50.

21.00 Vandra  jag hemmåt ??!! Ha ha jag och sandra stog utan för en timme efter att alla gått och surrade järnet,blir visst så.
Mannen i huset hade ringt och sms som en tok och eterlyst mami :D
Var en liten mamma flicka som hade vart ledsen en timem och ropat på namn mamma mamma mamma i en timme :(
Min lilla superhjälte sken upp som en sol då jag kom  hemoch  gav mig fetaste kramen.
Sen duschade vi tillsammans.
 Låg massera henne i soffan till lyxfällan ;)
sen somna hon på 2 min uppe i sängen :D
Sov hela natten vakna en snabb sväng vid 7.00 och somna om :D


idag mina vänner ska jag nog vara hemma hela dagen ända fram till ikväll :D
 Då blir det kalas dags ;).


 Ska nog be honey köpa hem sushi från stan ;)
Lite fredags lyx.












You show me the secret to see paradise every day. / Love


Kommentarer
Postat av: lolla

halloj

har sen dag idag på jobbet så jag har hunnit bytt i sängen och fräshat upp i sovrummet skönt när man kommer hem trött ikväll..

Vera Wangs parfym had en väääääldigt snygg flaska,har aldrik doftat på den...

ha nu ett toppen kalas i kväll vännen

kram lolla

Postat av: Maria

Hej hej hallå=) Vilka härliga dagar fyllda med skoj du har;-)

Själv känns det om att jag inte gör ngt alls just nu...iosf så är jag juh trött och har så förbannat ont men det är svårt att vara så handikappad!

Jag älskar att gå på stan i vanliga fall men det kommer nog tillbaka antar jag ;-)

Vilken härlig mössa Bambi hade på sig, riktigt ljuvlig=)

Ha en skön dag!!!

Kram Maria

2009-09-04 @ 10:19:13
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Lolla :D Mysigt älskar renbäddade sängar gör vi ofta i alla sängar blir en HEL del tvätt :D.

Men helt otroligt älskar jag att tvätta det blir rent det doftar gott.

Vera wang parfymen doftar ljuvligt, het fräslt i den .

Ha det finast fina du .



Maria : Hallå, man gör det man kan och hinner ;)

Och visst vill man fylla sina dagar med skoj och bus :D

Tröttheten försvinner nog så småning om det hoppas jag allt ;).



Tack mössan är ny och Bambi diggar den skarp , mamman med :D



Ha en toppen dag

2009-09-04 @ 10:36:55
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: mamma

Parfym flaskan var ju gudomligt söt får ta mig ett luktprov nästa gång vi ses. fredagskramen

2009-09-04 @ 11:03:42
Postat av: vintageretroprinsessa

Mamma : Den doftar himmelskt :D

2009-09-05 @ 21:06:29
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback