- Its my party and i know you like it ♥



- Say hallo to my little friend.
 Jag tror jag har lyckats att köpa en bland dom sötaste nallarna ever :)
 Kolla bara på hon :)
 Inte nog med det så rör den sig och pratar ler :)
Bambis nya present :)

 Bland den finaste kudden jag äger nästan iallafall. Helbroderad på ena sidan och randig på andra med tygbeklädda knappar.

Just nu agerar den snygg i vardagsrummet.



 Koi fiskar  utskurna i sten . Röda k

 Fisk glas fat att ha som påläggs fat till frullen . Röda k

  

Söt nyckelring Åhlens.

Talrikar med Guldkant . Röda k

Duk till köks bordet . Id

  

Goretex vantar till kenny. Älg skinn vantar Madicken. Fårulls vantar Bambi , Regnvantar Bambi .

Allt Second hand.

Ull tröja PoP och lång fillingar polarn pch pyret ska värma Madicken i vinter.

Små djur Madicken och en mjukis kanin Bambi.

  

Finaste spets lakanet ever.

Kenny fick en ny Palestina sjal, sååå snygg.

 

Mössa och diadem med fjädrar hm :)

 Ja det var lite av gårdagens shopping :)

 

/ love


Kommentarer
Postat av: Christina

Underbart lakan ! Verkligen jätte fint ! Sydde gardiner av mina !



<3

2009-09-25 @ 12:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback